NVD employee app

Nieuwe app helpt medewerkers zichzelf te ontwikkelen

Nieuwe app helpt beveiligers zichzelf te ontwikkelen

Onze medewerkers beschikken sinds kort over een app die op vele manieren ondersteuning biedt bij het zelfstandig optimaliseren van het eigen functioneren. Dit op de eerste plaats doordat de app medewerkers onderling verbindt. Maar ook kunnen er interne opleidingsprogramma’s mee worden gevolgd.

 

De afgelopen jaren lieten wij de hiërarchische bedrijfsstructuur los en zijn wij medewerkers veel meer eigen verantwoordelijkheid gaan geven. Alle medewerkers, waaronder beveiligers, monteurs, accountmanagers, adviseurs en administratief medewerkers, hebben een zogenoemde portefeuille waarin taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden zijn vastgelegd, alsof zij een zelfstandig ondernemer binnen een corporatie zijn. Dat leidt tot groot enthousiasme. Onder medewerkers, maar zeker ook onder opdrachtgevers die ervaren dat hun beveiligers meer dan ooit meedenken met hun organisatie.

 

Tools

Meer eigen verantwoordelijkheid vergt vanzelfsprekend de nodige ‘tools’. Daarom ontwikkelde wij samen met Belmondo.com de zogenoemde Employee App. Deze informeert, inspireert en verbindt medewerkers met elkaar. Wij kunnen via enquêtes leren van de medewerkers, medewerkers krijgen inzicht in hun eigen functioneren via de 360° feedback-tool en nieuwe medewerkers zien wat hun belangrijkste taken zijn tijdens hun preboarding en onboarding. Verder zijn in de app verschillende programma’s opgenomen en geborgd, zoals interne opleidings- en ontwikkelingssystemen.

 

Innovatie

De Employee App is slechts één van de voorbeelden waarmee wij aangeven een innovatief bedrijf te zijn. Met het nieuwe, op portefeuilles gebaseerde business model zijn wij sowieso uniek binnen de beveiligingsbranche. Ook lopen wij als oudste beveiligingsbedrijf van Nederland jaren vooruit op onze concurrentie met diensten als NVD Connect! Hiermee beveiligen wij gezinnen effectief en op basis van een maandelijks bedrag continu tegen de gevaren van brand en koolmonoxidevergiftiging. Dit soort diensten en het nieuwe business model kunnen niet zonder elkaar. Ze vereisen innovatieve en initiatiefvolle medewerkers die niet doen wat ‘de baas opdraagt’, maar die zelfstandig kunnen beredeneren wat het best is voor de opdrachtgever. De Employee App is een volgende stap in de ondersteuning die nodig is om die nieuwe formule tot een groot succes te maken.