NVD Installateurs App

Met de NVD Installateurs App kunt u als installateur via uw smartphone overal snel en eenvoudig over een beveiligde verbinding de status van het alarmsysteem van uw klant inzien, het alarmsysteem in- en uit test zetten en het logboek van uw klant bekijken. Dit houdt in dat u de (onderhouds)werkzaamheden voor uw klant efficiënt uit kunt voeren zonder tussenkomst van een centralist van de NVD Alarm- en Servicecentrale.

 

Onderaan de pagina vindt u het stappenplan om de Mijn NVD App te downloaden en installeren.

Komt u er niet helemaal uit of heeft u nog vragen? Neem contact met ons op en we helpen u graag!

Drie belangrijkste functionaliteiten van de Mijn NVD App voor installateurs:

Status

Deze functie laat u zien welke secties bij uw klant in- of uitgeschakeld zijn en/of er alarmmeldingen zijn die gereset moeten worden.

Testfase

Met deze functie kunt u snel en eenvoudig de verschillende kiezers en faciliteiten met een bepaalde tijdsduur bij uw klant in test zetten.

Logboek

Met deze functie is in één oogopslag de historie van het alarmsysteem van uw klant zichtbaar.

Aanvragen pincode

U heeft een pincode nodig om via uw smartphone het alarmsysteem van uw klant te kunnen inzien en in test te zetten. Indien u gebruik maakt van e-Fris / X-admin dan is de pincode reeds bekend en ingesteld per codekaartgebruiker. U hoeft dan geen nieuwe code aan te vragen.

Stappenplan voor downloaden en installeren Mijn NVD App voor installateurs

NVD Installateurs App downloaden
Download de NVD Installateurs App via Google play voor Android of via de App Store voor Iphones. Na het downloaden doorloopt u eenmalig de volgende stappen om uw app te activeren:

 

  1. Open de app en klik op ‘Registreer nieuw account’. Hier voert u uw e-mailadres in en een zelfgekozen wachtwoord.
  2. U ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging met een link. Klik op de link om uw ‘Mijn NVD’ account te activeren.
  3. Open de app en login met het email adres en wachtwoord dat u zojuist heeft gekozen.
  4. Er verschijnt een scherm waarin u wordt gevraagd om uw: ‘ID code’ en ‘pincode’ om uw aansluiting te koppelen aan uw account. Daarvoor heeft u nodig:
    – Uw ‘ID-code’ is het nummer van uw ‘code identificatie kaart’ zonder de lettercombinatie.
    – Uw pincode kunt u op ma t/m vrij tussen 08:00 – 18:00 opvragen via de klantenservice via: 0235414414.

Uitbreiding Mijn NVD App
NVD zal in de toekomst nieuwe functies voor de Mijn NVD App en service-upgrades lanceren, die zowel voor Android als iPhone geschikt zijn.

Veelgestelde vragen

Vragen over de app?
Op de klantenservice pagina vind u de meest gestelde vragen over de Mijn NVD App. Of neem contact met ons op per email via klantenservice@nvd.nl of tijdens kantooruren per telefoon 023-5 414 414.

 

Wat zijn de verschillen tussen de mijn NVD app voor klanten en installateurs?
Zie deze pagina voor de verschillende mogelijkheden van de mijn NVD apps en Xadmin.

 

Op zoek naar de Mijn NVD App voor klanten?
Zie deze pagina voor meer info over onze mijn NVD app voor eindgebruikers.  

Meer informatie

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.